Sponsoring & Promotie

Het jaarlijkse Soul Survivor Festival is een populair evenement onder christelijke jongeren. Soul Survivor organiseert dit jaar voor de 22ste keer het bekende festival. Er worden zo’n 1200 jongeren verwacht. 600 festivalbezoekers en 600 daggasten. Elk jaar zien we jongeren uit het hele land en vanuit verschillende denominaties naar Strand Nulde komen om samen Jezus te ontmoeten. De deelnemers aan het festival zijn 12 t/m 25 jaar en hebben een verschillende achtergrond, kerkelijke beleving en interesse. Het is een mondige generatie, die maatschappelijk bewust is en open staat voor nieuwe indrukken.

Partnerschap

Als Soul Survivor willen we in partnerschap met andere organisaties het koninkrijk van God (onder jongeren) gebouwd zien worden. Ons festival kan u een podium bieden om de missie die uw organisatie heeft te presenteren. Met deze brochure bieden we u een serie aan mogelijkheden om uw organisatie tijdens het festival bekendheid te geven. Naast deze kansen om u op een commerciële manier te presenteren, staan we ook open voor andere manieren van samenwerking.

Sponsormogelijkheden

De tent die ingang geeft tot het festivalterrein is de Plaza. Hier vindt men de informatiebalie, een uitgebreide cd- en bookshop en daar omheen de stands. Er is een continue doorloop in de Plaza en dat biedt een geweldige gelegenheid om uw organisatie onder aandacht te brengen. Boek een stand en kom tijdens het festival direct in contact met deze jonge doelgroep.

De standruimte betreft 3 x 3 meter. Er zijn tafels en stoelen aanwezig. We raden aan uw organisatie zo creatief mogelijk te presenteren. Bij een standreservering horen twee gratis festivalkaarten. Voor maaltijden en overnachting moet zelf worden gezorgd (u kunt maaltijdenpakketten en campingovernachtingen aankruisen op het reactieformulier). Er is elektriciteit aanwezig, maar zorg zelf voor voldoende stekkerdozen.

Vanaf de stands mag niets worden verkocht, in verband met de aanwezige bookshop en buiten de stands mag niets worden uitgedeeld, tenzij anders wordt overeengekomen.

Programmaboekje

Iedere festivalbezoeker ontvangt bij aankomst een gratis programmaboekje in de vorm van een magazine. Hierin staan het programma, seminaruitleg, de plattegrond, interviews, artikelen en advertenties. Onmisbaar dus! De bezoekers dragen het boekje het hele festival bij zich. U kunt hierin full colour adverteren. Het boekje is op A5 formaat. U kunt kiezen tussen de mogelijkheid om op een volledige of een halve pagina te adverteren.

De bestanden dienen te worden aangeleverd in een drukklaar pdf-bestand, inclusief 3 mm afloop. Het programmamagazine wordt gedrukt in een oplage van 1.000 stuks.

Jeugdleidersmap

Voor kerk- en jeugdleiders wordt ieder jaar een speciaal, gratis (!) programma aangeboden. Alle bezoekers van het jeugdleiderprogramma (circa 100 mensen) ontvangen een map met daarin informatie over het programma van die dag. Wij bieden u de mogelijkheid om informatie van uw organisatie toe te voegen in de vorm van een flyer of folder (maximaal formaat is A4).

Mocht u (jeugd)leiders kerkenbreed (!) willen bereiken, dan is dit een fantastische optie. Bovendien kunt u per jeugdleider rekenen op een jeugdgroep van gemiddeld 30 jongeren.

Placemats

Soul Meals is de plek waar alle medewerkers (jongeren, sprekers, bandleden) en festivalbezoekers die het maaltijdenpakket hebben besteld eten. Per maaltijd zijn dit ca. 250 jongelui. Zij krijgen hun maaltijd op een dienblad. Hier kunt u uw organisatie onder een wat bredere doelgroep bekend maken, door middel van een placemat. Het voordeel is dat men tijdens de maaltijd echt even de tijd heeft om uw boodschap te lezen.

U kunt de placemats laten drukken of zelf printen op A4-formaat (300 stuks). U levert deze dus kant en klaar bij ons aan. Wij behouden het recht de placemat af te keuren, daarom raden wij aan het ontwerp eerst met ons af te stemmen. We denken graag met u mee!

LET OP! De placemats worden alleen bij de avondmaaltijd op de dienbladen gelegd.

De placemats worden alleen bij de avondmaaltijd op de dienbladen gelegd.

Gadget of Flyer

Iedere bezoeker ontvangt bij aankomst een tasje met daarin het programmaboekje en… wie weet wel úw gadget of hippe flyer.

Wat dacht u van een pen (voor notities tijdens de seminars), een lampje (voor op de camping), tijdschrift (om te relaxen) of misschien heeft u een veel leuker idee? Neem contact met ons op. De oplage van de tassen is 1.000 stuks.

Commercial voorafgaande aan alle diensten

Aan het begin van elke dienst is er in de grote tent ruimte om via de beamer een commercial van uw organisatie te laten zien. Deze wordt in totaal tien keer vertoond (aan ongeveer 1.000  jongeren per keer). De commercial mag maximaal 30 seconden duren en dient digitaal als mp4 of mov te worden aangeleverd. Indien de commercial langer dan 30 seconden duurt wordt er in overleg een aangepaste prijs bepaald. Formaat: 1280x720p.

Mocht u niet beschikken over een kort filmpje, maar hier wel gebruik van willen maken? Neem dan contact met ons op. Wij hebben tips van bedrijven die dit kunnen maken.

Soul Survivor behoudt het recht commercials te weigeren, wanneer zij deze niet geschikt acht of deze onjuist worden aangeleverd. Mocht dit besluit indien nodig vallen, dan kan hierover niet worden gecorrespondeerd.

In de verschillende seminartenten en in Soul Meals zijn er mogelijkheden om een posterwall te creëren. Maximaal twintig vierkante meter met uw posters om uw boodschap over te brengen. Deze posters zullen het hele festival blijven hangen en zichtbaar zijn voor iedereen die in deze tenten komt.

Het is ook mogelijk om een advertorial op de Soul Survivor website te laten plaatsen. Denk hierbij aan een blog tussen de 500 en 1000 woorden, afgewisseld met media als foto’s, gifs of video’s. Neem contact op voor de mogelijkheden.

Soul Survivor behoudt het recht blogs te weigeren, wanneer zij deze niet geschikt acht of deze onjuist worden aangeleverd. Mocht dit besluit indien nodig vallen, dan kan hierover niet worden gecorrespondeerd.

Promoot u uw organisatie?

Samenwerkingsideeën

Wij staan open voor creatieve vormen van samenwerking, dus neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!

Voorbeelden van eerdere samenwerkingen:

  • bijbelsmokkelspel met Open Doors
  • bubbelbaden van Youth for Christ
  • hindernisbaan door Struggle4bibles

Andere mogelijkheden:

  • seminar over het hart achter uw organisatie (indien ruimte in het seminarprogramma)
  • gesponsorde act voor het avondprogramma
  • borden / bekers met logo voor SoulMeals, SoulFood of koffiebar in de Plaza

Over Soul Survivor

Soul Survivor wil een jonge generatie vrijzetten, aanmoedigen en stimuleren om zelf Jezus te volgen. We zijn niet gericht op het hebben van zoveel mogelijk events of grote aantallen bezoekers, maar zijn een beweging van jonge mensen met een passie voor God.

Relatie is voor ons een kernwoord. Passie voor Jezus, het volgen van Jezus komt voort uit relatie met Hem. Betrokkenheid bij een kerk/club komt door relatie met die community/groep mensen. Vanuit deze relatie kunnen jongeren vervolgens weer uitdelen aan anderen, vanuit zowel hun geestelijke als fysieke rijkdom. De slogan van Soul Survivor is: ‘Samen Jezus ontmoeten’. We willen samen met jongeren Jezus ontmoeten, zodat we steeds meer van Hem zullen houden, vernieuwd worden door de Heilige Geest en zorg hebben voor elkaar en de wereld om ons heen.

Vanuit deze visie wordt onder andere het festival vormgegeven. Met de grote groep jongeren richten we ons vijf dagen op God en Zijn plan voor ons en de mensen om ons heen. We ontdekken meer van Hem door de aanbidding, sprekers, ministry en seminars en ook door gezelligheid in de plaza, acts in de cafés en het action & fun programma. Al deze onderdelen vormen samen de basis voor een gaaf festival dat blijvende impact heeft op de levens van veel van de deelnemers.